ویدیو محصول جدید مرسدس بنز

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

 

سواری در مرسدس بنز F 015 مفهوم ماشین، سالن خود رانندگی از آینده


- مرسدس بنز F 015 به نظر می رسد تا خارج از این جهان شگفت انگیز ، حتی افرادی که می توانند این ایده از یک ماشین خود رانندگی تحمل کنم هنوز هم ممکن است مایل به سوار شدن در آن باشد.
و این دقیقا همان چیزی است که من در انجام سه شنبه نه در خیابان های شهرستان، اما در محیط کنترل شده از پایگاه نیروی دریایی سابق. سایر روزنامه نگاران و من در کابین عصر فضا داشتند حرف زدند در حالی که ماشین سوار. ما انتخاب موسیقی در صفحه نمایش لمسی که یکپارچه است که اندود دیوارها-در حالی که ماشین سوار گذاشتم. من در داشبورد دست تکان دادند برای تنظیم تهویه مطبوع. F 015 سوار.

مرسدس بنز F 015 سمت مشخصات ملیسا ریفریو

مرسدس بنز F خودرو 015 مفهوم با فاصله ی دو محور فوق العاده طولانی به حداکثر رساندن اتاق های مسافری در داخل طراحی شده است.

اول در CES پرده برداری کرد ، F 015 فقط یک ماشین مفهوم است. این ممکن است هرگز محصول خرده فروشی، و مهندسان آن هشدار می دهند که برخی از قابلیت های آن می سال بسیاری از به دور از واقعیت است. با این حال، آن اتومبیل خود رانندگی فراتر از آزمایش-LIDAR نکردم گوگل طول می کشد، و reconsiders چگونه ترین برش لبه خودکار تکنولوژی می تواند زندگی مردم را تغییر دهید.
چرا این مهم: خود رانندگی اتومبیل ممکن است در آینده در سال 2020 ، اما ما به هیچ وجه نزدیک بدانند چگونه آنها را ترکیب را به جهان روزمره ما است. ما نمی دانیم که چه مقدار به آنها اعتماد با هزاران نفر از تصمیمات تقسیم دوم که رانندگی نیاز دارد. ما که چگونه به عنوان مسافر و یا پیاده رفتار کنند. و، صادقانه، برخی از ما فقط نمی خواهم داد تا کنترل.
و با این حال، F 015 را دستگیر کرده است تخیل در راه من به طور معمول می خواهم که برای یک ماشین مانند انتظار می رود آلفا رومئو 4C ، برای reals به کودک فراری که کامل مخالف است: عجله آدرنالین، نه چرت زدن آلمان-مهندسی اتاق. بنابراین از F 015 به عنوان یک سفیر برای رانندگی مستقل فکر می کنم. این الهام بخش مردم در مورد همه این مسائل فکر می کنم فقط به خاطر آنها در مورد ماشین هیجان زده هستیم.

فراتر رفتن از گوگل

گوگل خود نمونه رانندگی 2014 مه 27 گوگل

شما می توانید در F 015 سوار و یا شما می توانید از این سوار، آخرین ماشین خود رانندگی گوگل. انتخاب آسان.

تجربی اتومبیل خود رانندگی گوگل، با رقص LiDARS-سقف نصب شده خود، سر در جاده های منطقه خلیج سانفرانسیسکو برای چندین سال تبدیل شده اند. در سال 2014، این شرکت پرده برداری تر ، اشکال شکل طراحی رادیکال که تا به حال هیچ فرمان و یا ترمز، و تجسم چشم انداز آرمانی دادن تحرک به مردان کور و شهروندان ارشد به عقب.
F 015 به نظر می رسد بسیار کمتر دمدمی از اتومبیل های گوگل، اما آن را بیش از یک مرحله زیبایی تا: این با این فرض که ما خواهید بود زمان بیشتری را صرف در اتومبیل های ما در آینده طراحی شده است. "زندگی خواهد بود گیج کننده تر،" توضیح داد Koert گروئنولد از مرسدس بنز. به عنوان کلانشهر افزایش، گرفتن در اطراف یک محیط شهری متراکم تر خواهد دیگر و مشکل تر. "فضای خصوصی و زمان تبدیل خواهد شد کالاهای لوکس،" گروئنولد پیش بینی کرد. ماشین خود رانندگی مانند F 015 اجازه از مردم استفاده از زمان در ترافیک برای فعالیت های دیگر.

مرسدس بنز F 015 درب سالن داخلی ملیسا ریفریو

درب سالن در مرسدس بنز F 015 مفهوم ماشین باز گسترده ای را برای ورود و نمایش صفحه نمایش لمسی برای لوازم یکپارچه اند.

به همین دلیل F 015 به نظر می رسد مانند یک سالن بر روی چهار چرخ. مرسدس بنز می خواهد شما را به استراحت در حالی که ماشین دسته تدارکات. این شرکت آن را با فاصله ی دو محور غیر منتظره ای طولانی از 3.6 متر (حدود 11.8 فوت) طراحی شده برای مقدار زیادی از اتاق کابین، و همچنین به عنوان یک سواری راحت تر اجازه می دهد. حتی درب سالن ارائه گسترده ای، استقبال آغوش که شما وارد ماشین.
صندلی چهار میگیره ساخته شده اند در کمربند و نرم زیر سازی چرم. (اگر چه impracticality چرم سفید baffles من، به عنوان این خودرو است که قطعا خود تمیز کردن نیست.) صندلی های جلو به نوبه خود به صورت مسافر. میز قهوه صفحه نمایش لمسی گسترش به میانه از فضا با یک شیر آب سریع، و صفحه نمایش لمسی که حتی بیشتر را به درب ساخته شده است. طبقه چوب گرم خانه زمزمه می کنند.

مرسدس بنز F 015 راننده داشبورد ملیسا ریفریو

مطمئنا، شما می توانید درایو مرسدس بنز F 015 - در اینجا فرمان و پدال. اما نمی خواهد شما به جای پشت پا زدن و اجازه دهید نگرانی خودرو در مورد آن؟

اوه، شما می خواهید به آن رانندگی؟ فرمان، شتاب دهنده و پدال هنوز هم وجود دارد، هر چند آنها برابر دور زمانی که شما در حال رانندگی نیست. داشبورد یک صفحه نمایش لمسی است، بیش از حد، و شما می توانید آن را با استفاده از چشم یا دست حرکات را کنترل کنید. حرکات چشم کار نمی هنگامی که ما ماشین demoed، اما کنترل حرکت خوبی کار می کرد: شما باید یاد بگیرید که در آن به برگزاری دست خود را به طوری داشبورد می توانید آن را احساس کند.
در خارج از خودرو، F 015 ترکیبی از سنسورهای با چراغ ها و نشانه های آوازی به برقراری ارتباط مستقیم با عبور و مرور و سایر رانندگان. اگر F 015 می بیند دوپا انتظار برای عبور، به عنوان مثال، آن را متوقف کند، پرتو خطوط عابر لیزر بر روی پیاده رو، و به او بگویید به "لطفا پیش بروید." (چه مدت تا برخی اراذل در این سیستم هک و تغییر عبارات؟)

مرسدس بنز f015 داخلی 2 مرسدس بنز

لوکس مرسدس بنز F015 در حرکت خودرو مفهوم می تواند پیاده شناسایی و عملکرد آنها، بشاش منطقه ایمنی بر روی زمین برای اطمینان اضافه شده است.

این حیله عابر پیاده عبور است فقط نجبا نمی ملزم، یا. مرسدس بنز در تلاش است به شکل از چگونه یک ماشین خود رانندگی با محیط زیست خود را در تعامل: پیاده، دوچرخه سواران، و سایر اتومبیل البته که ممکن است یا ممکن است خود رانندگی.
این شرکت راه اندازی نسخه ی نمایشی که در آن روبات ROOMBA مانند نورد در این نقش های مختلف در زمان و فعالیت هایی مانند پارکینگ انجام، بازی چمن، و عبور از تقاطع در حالی که جدیت اجتناب از برخورد با یکدیگر.

مرسدس بنز F 015 ربات تجربه محیط زیست سنجش از ملیسا ریفریو

مرسدس بنز استفاده می شود ربات نورد نشان دهد که چگونه یک ماشین خود رانندگی در یک محیط باز عمل. آبی روشن "ماشین" در سر راست بالا برای نقطه پارکینگ در حالی که اجتناب از پیاده راه رفتن در نزدیکی.

سوار ما به پایان رسید تمامی خیلی زود. من فقط یک نمای پانوراما از جنگل سرسبز در صفحه نمایش لمسی که تشکیل شده بود. راننده ما shooed، و با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند برای ارسال F 015 به فضای پارکینگ خود را. مهندسین آن بررسی می شود بیش از دقت، در حالی که دوربین های گرسنه در ماشین از پشت و جامعی.
بی میلی من به ترک F 015 برجسته ایده جذاب در مورد این ماشین مفهومی: این برای طولانی طراحی شده است. صندلی های راحت، مناظر بزرگ صفحه نمایش لمسی، و صندلی اجتماعی قصد به سفر خود را به چیزی آرامش بخش به جای دشوار.
من این ایده که من تمام این راحتی نیاز دارم چون آینده چیزی جز ترافیک و رفت و آمد دو ساعته را دوست ندارد. اما من می خواهم این ایده که این ماشین می تواند به من از بدترین تنش ترافیک را نجات دهد، و این که ممکن است ارزش دادن تا برخی از کنترل انجام دهد.

منبع"pcworld


مترجم"گوگل

 

گرد اوری"بروز نویسان

0
Share



 

 




:: موضوعات مرتبط: تکنو لوژی , ماشین , ,
:: برچسب‌ها: ویدیو جدید ترین ماشین بنز"مرسدس بنز F 015 مفهوم ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 1713
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : پنج شنبه 13 / 1 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window